17 Nisan 2013 Çarşamba

Mustafa Kemal'den Mektup


Öldü sanmayın beni
Biliyorum gelemem o yerler e bir daha
Mustafa kemal olarak
19 Mayıslar
Bensiz geçecek hep.
Fakat bilin ki
Kalbinizdeyim düşünceler boyunca
Toprağı işleyen motorun sesindeyim
Gökleri yırtan kanat gürültüsündeyim


Beni öldü sanmayın
Nerde hamleniz varsa
Bıraktığım yerler öteler
Nerde üstünse başarınız
Milletimin yüzünü güldüren
Bilin ki orda ben varım
Sizleri toprağımdan
Sizler kadar duyarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder