17 Nisan 2013 Çarşamba

Yıl 1919


Yıl 1919,
Atatürk Samsun’a çıktı,
Vatanımızı kurtarmak için,
Üzerine düşen görevi yaptı.


Biz şimdi yaşıyorsak,
Atamızın savaşması sayesindedir,
Atamız savaşmasaydı,
Şimdi itlerin kölesiydik.

Atatürk çok veya az demeden
Saldırdı ALLAHÜEKBER diye
Düşmanların yarısı öldü,
Yarısı kaçtı, onlara iyi oldu

Bizim mermimiz bitti.
Onların mermisi vardı.
Biz geriye dönmedik,
Süngü ile savaştık.

Savaşmaya devam ettik.
Sanki onlar korkmuştu.
Düşmanlar geriye çekildi,
SAVAŞI BİZ KAZANDIK.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder